piątek, 23 sierpnia 2013

# 2 Must Have – bokserka

70


Witajcie kochani,
Dzisiaj nadszedł czas, aby przyjrzeć się elementowi garderoby jakim jest bokserka
– chyba wszyscy nie wyobrażamy sobie bez niej naszej garderoby. Stanowi już prawie podstawę
dla każdej letniej stylizacji, a jej fenomen tkwi w jej prostocie.


Bokserka świetnie nadaje się do noszenia wraz z kurtką, garniturem, marynarką, niektórymi rodzajami sukienek (dekolt typu V) czy bluzkami typu „nietoperz”. Można schować ją do spodni albo naciągnąć na obcisłą spódniczkę. Najlepsze że po jej założeniu nie widać na materiale żadnych grudek, zgrubień i marszczeń,
a gdy ubieramy ją „pod coś” nie zwija się i w ogóle nie widać że mamy ją na sobie.


Najczęściej wybieranymi kolorami są oczywiście biel i czerń – powodów nie trzeba szukać długo…
Przede wszystkim chodzi o praktyczność, bo te kolory pasują praktycznie do wszystkiego.
Podobnie rzecz ma się z materiałem – stawiamy przede wszystkim na tkaniny gładkie (proste)
lub seksowne koronki.


Dobrze dobrana bokserka potrafi zdziałać cuda w każdym outficie
– zdecydowanie uważam ją za MUST HAVE każdej garderoby.
Dopasowuje się do ciała, mimo dość mocnych wycięć ukrywa ramiączka stanika, jest super wygodna,
idealna do nakładania kolejnych warstw i przejrzystych topów, doskonała nawet do pracy.



Dlaczego bokserka jest naszym „numerem jeden” ?


Po pierwsze : jest tania, łatwa do prania i łatwo można ją efektownie przerobić lub przystroić.
Po drugie : krój bokserki i jej dekolt (często mało skromny, ale nie wulgarny) pięknie kształtują
kobiece kształty. Dzięki niej kobiety czują się seksowniejsze i pewniejsze siebie.
Po trzecie : traktujemy ją jako solowy element garderoby
( wystarczą jeansy i możemy iść na miasto - nie potrzebujemy zakładać nic na wierzch! )
Po czwarte : na rynku dostępne są bokserki modelujące – ukrywają wszystkie niedoskonałości
(wystający buch czy fałdki), poprawiają linię biustu.


Najważniejsze, że bokserka nigdy nie wyjdzie z mody, króluje na wybiegach zarówno latem jak i zimą
– jest uniwersalna. Krój, materiał i wzór bokserki zależy wyłącznie od Twoich upodobań
– do wyboru są setki wzorów i kolorów z zamkami, haftami, koronkami, głębokimi dekoltami i wcięciami,
a nawet wiązane na szyi. Coraz częściej możemy spotkać bokserki specjalnie przedłużane,
które przypominają sukienki.

         

A teraz sam/a zastanów się ile i jakich bokserek masz w szafie?
Zostaw swój komentarz poniżej, wraz z odrobiną inspiracji dla reszty czytelników.


Gorąco pozdrawiam, do usłyszenia niebawem !
⇒         Zapraszam do obserwowania mojego bloga !         ⇐


70 komentarzy:

  1. Tak bokserki są świetne :) Dzięki za tak wyczerpującą notkę, świetnie napisana :) Zapraszam do mnie: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt bokserka jest bardzo przydatna w garderobie,czesto po nia siegam;)
    Z miła checia obserwuję;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bokserki! chętnię bym się dowiedziała, gdzie można dostać to beżowe cudo na białej bokserce :)) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam bokserki :) I mogłabym je mieć dosłownie we wszystkich kolorach :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem, bokserki są must have każdej kobiety ;) są przede wszystkim uniwersalne i idealnie, gdy nie ma się w co ubrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely inspiration! Followed you back!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, uwielbiam bokserki i zwykłe topy też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bokserka powinna znaleźć się w szafie każdej dziewczyny ;)
    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nietoperek jest genialny!

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka takich bokserek :P
    zapraszam :
    http://kasiiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie , zgadzam się z Tobą ! Świetnie , zachęcająco opisane , chyba każda dziewczyna w swojej szafie ma choć jedną :) Zawsze jakaś opcja latem i najważniejsze , można ją zestawiać na wiele sposobów , pierwsze zdjęcia (tej czarnej) , bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku masz tu bardzo fajnie .. Uwielbiam takie zwykle boskerki ^^
    Ja również obserwuje ^^
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te bokserki są piękne :), Obserwuję, super blog i bardzo fajne posty.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne bokserki :)
    bardzo przydatna rzecz w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog :D

    obserwuję liczę na to samo :) http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba w wersji nr 2 i 3 ;) bokserki to taki fundament każdej szafy :P czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w swojej szafie kilka bokserek, w różnych kolorach i z różnego materiału. Bardzo uniwersalna część garderoby. :)
    Oczywiście obserwuję i dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam,

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bokserki ;) lecz takiej jeszcze nie posiadam ;)
    Ogółem masz fajny wygląd bloga ! jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog.
    już obserwuję i liczę na to samo ;*
    http://lemoniadaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za miły komentarz, ciepłe słowa i obserwację. Widzę, że prowadzisz bloga w ciekawy i oryginalny sposób i bardzo chętnie będę odwiedzać go częściej! :)

    Bokserka to cudowna część garderoby ;)
    Buziaki,
    http://claudiabardon.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bokserka- świetna sprawa, mam ich kilkanaście :) różne kolory,różne materiały - co do ich funkcjonalności nie trzeba mnie przekonywać ;), po prostu uwielbiam je !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. zostałaś nominowana do Liebester Blog
    po szczegóły zapraszam na bloga
    http://gosiamysz.blogspot.com/
    gosia

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam bokserki. Sama posiadam z 3 bokserki. Jeśli się nie mylę to różową,białą i czarną. :)
    Piszesz w bardzo ciekawy sposób. ^^
    Dziękuje za obserwacje. :) Również obserwuje. :>
    Pozdrawiam.
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ta pierwsza czarna bokserka ma niesamowite 'plecy' <3 uwielbiam

    pozdrawiam
    www.domyca.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post. Nigdy się tak nie ubierałam, choć wygląda to ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam bokserki z nietoperzami :D


    http://siokoskokoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bokserki są świetne,najbardziej lubię te totalnie proste,można zaszaleć wtedy z resztą i dodatkami;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam bokserki ^^
    MAm na sobie teraz taką samą jak na pierwszym zdjęciu, lecz białą :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że muszę kupić bokserkę hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne ciuszki na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam bokserki. Moja siostra jest ich maniaczką i ma ich pełno.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, that lace tank top back is so pretty and unique! Love it. ^___^

    Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog:)
    obserwuje i licze na to samo
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bokserek póki co mam dużo w szafie :) ostatnio nawet zaopatrzyłam się w klamrę - aby ramiączka nie były widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię bokser,można je łączyć z innymi ubraniami,pasują do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś nie jestem do niej przekonana, kwestia gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  37. ah I love that black lace top,,,looks very perfect for summer <3
    Thanks for follow my blog,,,im following you now (^_^)

    misseharascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No jasne! Bokserka to Must Have każdego! Nie tylko kobiet! Genialny post.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam bokserki , masz rację jest bardzo przydatna w garderobie . . ja mam takich kilka i bardzo często w nich chodzę :>

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bokserki - ach uwielbiam! ^^ Mam ich już 7 z czego 3 jednokolorowe. Są idealne do wszystkiego! Nawet pod sukienkę, bluzkę z za dużym dekoltem czy pod luźne swetry! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo tak - bez bokserki nie wyobrażam sobie od pewnego czasu życia! Króluje w każdej mojej stylizacji. To zdecydowany MUST HAVE - bez względu na porę roku czy wiek. Bokserki górą!!^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Bokserka to w zasadzie nic innego jak podkoszulek z krzyżowanym wycięciem z tyłu więc raczej jako sama się nie nadaje, le z marynarką jak najbardziej mogę polecić! Super spraw, genialne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że bokserka to faktycznie must have! Tyle pozytywnych komentarzy o tym świadczy na pewno.
    Jak dla mnie bokserką można też nazwać koszulkę na ramiączkach. Aczkolwiek i tak je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bez bokserki nie ma szpanu!
    To najseksowniejsza rzecz w mojej w szafie - szczególnie cała koronkowa. Na dół miniówka i można szaleć na mieście!

    OdpowiedzUsuń
  45. Idealny wybór do must have każdej kobiety!
    No pewnie że bokserka jest obowiązkowa w każdej szafie!
    To najlepsza część garderoby!

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż głupio mi się przyznać, ale nawet ja mimo swojego wieku mam w szafie taką bokserkę. Świetna sprawa. Nigdy nie noszę jej samej (mi nie wypada), ale w połączeniu z marynarką i szalem jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj tak - bokserka to kolejny must have mojej szafy.
    Uwielbiam je - wrzucę na kilka minut do pralki i już jest czysta. Bez prasowania, chlorowania - od razu do wyjścia. Bokserki górą!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bokserka to genialna sprawa. To zdecydowanie mój must have.
    Super zdjęcia - inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  49. No to ja okrągły 50 komentarz dm :)

    Wiadomo że bez bokserki nie można stworzyć żadnej garderoby.
    Ja uwielbiam te z czystej bawełny. A najlepiej gdy mają na przodzie rządek guzików - ideał!

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham bokserki - wiosną, latem, jesienią, zimą i wszędzie indziej. Są wygodne i niesamowicie praktyczne! Obowiązkowy must have u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam bokserki, często je noszę, i stanik zakładam zawsze. Nie widzę nic wstydliwego w widocznych ramiączkach, wręcz uważam to za zupełnie normalne, dużo gorzej bym się czuła bez stanika.

    OdpowiedzUsuń
  52. Boksereczka to rewelacyjna część garderoby!
    Noszę już prawie do wszystkiego. Super must have!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgadzam się z Tobą w 200%! Bokserka to najważniejsza część mojego codziennego wizerunku! Każdy Twój must have jest moim must have! Czekam na więcej wiadomości !

    OdpowiedzUsuń
  54. Bokserki same w sobie są genialnym wynalazkiem! Osobiście preferuję je niczym nie zasłaniać.

    OdpowiedzUsuń
  55. dokładnie tak - bokserkę noszę bardzo często. Osobiście jednak staram się zasłaniać ramiączka...nie podobają mi się gdy wystają spod bluzki szczególnie w innych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham bokserki tak samo jak szpilki! Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie bez nich życia!

    OdpowiedzUsuń
  57. odpowiadałem szczerze i (chyba) na temat :) W siedzibie Gazety Lubuskiej (która jest w moich rodzinnych stronach najpopularniejszym magazynem, coś na sposób Vogue w świecie mody) panowała sympatyczna atmosfera - z przyjemnością odpowiadałem na zadawane pytania :) Cieszę się, że moje słowa nie kłują (jakkolwiek powinienem napisać to słowo) w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. masz 100% racje ;) bokserka jest uniwersalną bluzka i każda dziewczyna powinna ja mieć w swojej szafie , przynajmniej jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj tak - bez bokserki się nie obejdzie.
    To faktycznie must have mojej szafy.
    Jak noszę bokserki? Najczęściej na górę ubieram marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie wyobrażam sobie by w mojej garderobie zabrakło tak prostej a zarazem uniwersalnej bokserki. Wszystkie które tu zaprezentowałaś są świetne:)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i miły komentarz, równiez obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ojć ojć^^ Bokserki mój must have :**

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo mi się podoba w wersji nr 4 i 6 ;)
    bokserki to taki fundament każdej szafy :P
    Must have - twoje są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne są! i naprawde bardzo praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. taką bokserkę też bym chciała ;* świtnie xd

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również (jak całą reszta czytelników) kocham bokserki! Nie wyobrażam sobie bez nich mojej garderoby.

    Mężczyźni też kochają bokserki, ale majtki ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny post.
    piękna sukienka z przed ostatniego zdjęcia ;) jeszcze trochę i nie będę wstydziła się w takiej chodzić ;D
    na razie brzuszek za bardzo odstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Great selections hun, I love the beach ready set with the cute shorts and hat!

    OdpowiedzUsuń
  68. Thank you for your visit!! Your blog is unique, I follow you too

    xoxo Iramalvina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz bardzo ciekawego bloga:) wszystkie wpisy przyciągają:) zapraszam również do mnie na: zwalcznude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń