wtorek, 5 sierpnia 2014

Blogowanie czas zacząć!

28


Witajcie kochani,
w końcu postanowiłam dołączyć do szerokiego grona blogerów i blogerek - mam nadzieję, że znajdzie się tu dla mnie odrobina miejsca. Mam zamiar dzielić się z wami wszystkim tym, co dla mnie najważniejsze. Z czasem zobaczycie, że w życiu kieruję się nie trendami, ale przede wszystkim własnymi upodobaniami.

Skoro to mój pierwszy post to od razu powinien być wart waszej uwagi. Dlatego od razu zacznę od zaprezentowania swojej osoby oraz mojej dzisiejszej stylizacji. Jak widać za oknem upały, termometry pokazują już ponad 40 stopni.. Czas postawić na minimalizm - im mniej tym lepiej. Nie ma mowy o swetrach, narzutkach, szalikach i tego typu wynalazkach...

Zdecydowałam się więc na proste, a zarazem wiecznie modne połączenie krótkiej czarnej spódniczki z szarą luźną bluzką. Dopełnieniem kreacji zostały szare buty przepasane wstążką oraz srebrne dodatki.
"Masywna" bransoletka dodała moim zdaniem kreacji lekkiego pazura, który lekko złagodził śmieszny wisior z sową oraz komplet trzech pierścionków, tworzących twarz mężczyzny.

Oceńcie moje starania sami..


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello dear,

finally I decided to join a wide range of bloggers - I hope I will find a bit of space here. I'm going to share with you all that is important to me. In time, you'll see that in my life I don't go by trends, but only my likes.

Since this is my first post it right away to be worth your attention. So once I begin with a presentation of my person, and my today's styling. As can be seen through the window heat, thermometers show more than 40 degrees .. Time to put on minimalism - less mean better. This is no time for sweaters, scarves and such inventions ...

So I decided on a simple, yet eternally fashionable combination short black skirt with a gray loose blouse. Complementing creations were gray shoes tied with ribbon and silver accessories.
"Massive" bracelet in my opinion,added the creation light rapacity, which slightly eased funny owl pendant and a set of three rings that make up a man's face.

Evaluate my efforts ..














Mam na sobie - I'm wearing

Bluzka :    Bershka     : Blouse
Spódnica :    New Yorker     : Skirt
Wisior :    Glitter     : Pendant
Bransoletka :    no name     : Bracelet
Pierścionki :    New Yorker     : Rings
Okulary :    H&M     : Glasses
Buty :    CCC     : Boots



Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze!
Best regards and I look forward to your comments!


28 komentarzy:

  1. Genialne połączenie! Czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba! Bardzo ładnie wyglądasz. Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Twoich butach i biżuterii! Sama w przeciągu najbliższych dni udam się po nie do sklepów...xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ludzi odważnych i z pasją - Ty na taką wyglądasz dlatego masz mój głos poparcia. Bardzo ładny i przejrzysty blog - oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam Cię, ale już jestem Twoją największą fanką.
    Jesteś piękna i mądrze piszesz.
    Mam nadzieję, że się do mnie odezwiesz...
    Pozdrawiam i liczę na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. :OO ale Ty masz nogi!! Genialne!!


    a za blond włosy masz ode mnie plus 8 do lansu!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bardzo ładnie! :) pozdrawiam :)

    gorzkajaklatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię! Jesteś śliczna i masz genialne poczucie stylu! Rewelacyjne outfity na każdą okazję! To jest prawdziwy dobrze pisany blog o modzie i lifestylu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za blogowanie. fajny blog się zapowiada więc pozostanę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że dołączyła do nas kolejna tak pozytywna osoba jak Ty! Przeczytałam już każdy post więc czekam na więcej! Twoje poradniki DIY są rewelacyjne - tanie i szybkie. Must have - jak na razie mam każdy. A z outfitów korzystam wykorzystując u siebie. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny blog - bardzo opisowy poruszający nie tylko zagadnienia modowe ale również zdrowe odżywianie i inne tematy życia codziennego. Bardzo pozytywne zaskoczenie. Śledzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze że dołączył do nas kolejny blog o modzie - takich nigdy z mało bo każda z nas ma swój odmienny styl. Twój przypadł mi do gustu. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze w zawodzie blogerki to żeby pisać ciekawie.
    Również jakość zdjęć jest ważna - bo urody to akurat Ci nie brakuje ;)

    Super ten blog o modzie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam blogi tworzone z pasją i zaangażowaniem.
    Śledzę Cię od samego początku i widzę że ten blog taki jest.
    Na bieżąco piszesz notki, odpowiadasz na komentarze czytelników...
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło Cię u nas powitać. Służę pomocą.
    Już pierwszy post budzi pozytywne odczucie.
    Rewelacyjnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog o modzie to poważna sprawa - jesteś ikoną.
    Jak narazie wszystko wygląda ok. Super blog, elegancka grafika, ciekawe posty, idealne zdjęcia. Odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę że tu dołączyłaś!
    Twój blog jest zupełnie inny niż cała reszta!
    Piszesz genialnie i robisz rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze żeby prowadzić blog z pasją. Blog o modzie to trudne wyzwanie - jest ich dużo... ale prowadząc go w niecodzienny sposób masz szansę się wybić. Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie! Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę że dołączyłaś do społeczności blogger. Oby Twoja praca była jak najlepsza! Miło mi Cię tu powitać!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo się cieszę że do nas zawitałaś!Już przeczytałam wszystkie Twoje posty! Robisz rewelacyjne outfity i masz genialne pomysły diy! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna wiadomość. z zaciekawieniem będę śledzić dalsze losy i posty. super blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. no i prawidłowo! dobrych blogerek nigdy dość! szczególnie tak pozytywnych jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za blogowanie! Już widzę, że uwiodłaś swoich odbiorców :D

    OdpowiedzUsuń
  25. REWELACYJNIE! Już przeczytałam kilka Twoich postów i są genialne. Rewelacyjna grafika bloga i treści warte uwagi. Na pewno będę tu jeszcze nie raz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo się cieszę że powstał Twój blog! Dostarczasz mi mnóstwa inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz jak modelka! Zgrabna, wysoka i umie pozować! A Twoje sexi nogi...Nic tylko pozazdrościć!! Pewnie że potrzebujemy tu takich ludzi jak Ty! Rewelacyjny blog o modzie i diy!

    OdpowiedzUsuń
  28. A wonderful summer look. You could almost wear the top as a dress all by itself. Would mean seeing more of those beautiful legs :) You are so gorgeous!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń