poniedziałek, 9 września 2013

# 3 Must Have - Back to School (Top 10 + 1)

116

Witajcie kochani,

sezon szkolny uważam za otwarty! Większość z Was już zaopatrzyła się w niezbędne przybory szkolne,
a reszta czeka na "odpowiednią okazję". Jako że ja szkołę mam już za sobą, postanowiłam chociaż pomóc się
Wam przygotować do nowego roku szkolnego i stworzyłam listę must have - back to school.
Umieściłam na niej 10 przyborów bez których nie wyobrażam sobie ówczesnej wyprawki szkolnej.

3

10 przyborów MUST HAVE niezbędnych w szkole - BACK TO SCHOOL :

1. Plecak / torebka (backpack / bag)

To zdecydowanie najpotrzebniejszy podczas roku szkolnego przyrząd, zwany niekiedy "workiem".
Pakujemy do niego wszystko - zarówno zeszyty, śniadania, ubrania na wf. Forma jest dowolna
- bez względu na to czy jest to plecak na plecy czy torba na ramię i tak pełni tę samą funkcję.
Jest z nami każdego dnia, dlatego warto by dał nam odrobinę radości,
a przede wszystkim był wygodny, praktyczny i pojemny.


2. Piórnik (pencil-case)

Piórnik to etui przeznaczone do przechowywania materiałów piśmienniczych oraz innych przyborów szkolnych. Ukochany szczególnie przez dziewczyny. Służy do chowania ściąg, wrzucania drobnych śmieci
(np. obierków z ołówka), a także podpisywania go przez znajomych. Modeli jest co najmniej kilkanaście - m.in materiałowe tuby, metalowe puszki, skórzane torebki... Zdarzają się nawet piórniki wyglądające jak maskotki.
Często zdarza się nam też na nim wyładowywać złość zrzucając po klasie...


3. Długopisy / pióro (pens / pen)

Czym jest długopis (pióro) chyba pisać nie muszę - narzędziem do pisania.
Bez niego nie ma mowy o przetrwaniu w szkole nawet jednego dnia.
Im kolorowsze i bardziej gadżeciarskie tym lepiej!
Podobnie do piórników - służą również do ściągania (są nawet specjalnie modele do tego przeznaczone).


4. Kolorowe cienkopisy (colorful fineliners)

Co tu dużo mówić - bez kolorów nie można się w szkole obejść. Zasada dziewczyn - im więcej tym lepiej.
Podkreślamy nimi tematy, zaznaczamy ważne informacje... Sami nauczyciele każą nam podkreślać coś na zielono i nie używać czerwonego ;). W tym temacie najpraktyczniejsze są cienkopisy,
bo w odróżnieniu do mazaków szybko wysychają i się nie rozmazują.


5. Klej + nożyczki + taśma klejąca (Glue + scissors + tape)

To najprzydatniejsza szkolna grupa przedmiotów - służą do czynności "codziennych".
Naklejenie regulaminu pracowni informatycznej, wycięcie ściągi, naklejenie komuś na taśmie karteczki z głupim napisem na plecy... Pomysłów jest mnóstwo i rodzą się w ułamku sekundy,
dlatego bez tych trzech rzeczy się nie obejdzie.


6. Zeszyty (Papers)

Zeszyt to w rzeczywistości zszyte lub sklejone karty papieru, przeznaczone do pisania lub rysowania, rzadziej – do innych celów. Często tylko dzięki nich zostajemy oceniani. Rodzai jest kilka,
ale w zasadzie im człowiek starszy tym częściej wybiera zeszyty w kratkę. Najważniejsze by były ciekawe - patrząc na nie 10 miesięcy nie mogą nam się znudzić...
Okładka? Najlepiej twarda, żeby nie robić "oślich uszy". Liczba kartek? Przeważnie 96.


7. Podręczniki (Textbooks)

Mniej w nich naszego "chcenia" niż konieczności. Jeżeli tylko mamy możliwość zrezygnowania z nich i nie taszczenia ich do szkoły, bardzo chętnie z tego przywileju korzystamy. Do większości z nich i tak nawet w ciągu roku szkolnego nie zajrzymy. Ale niektóre przynajmniej okładki mają fajne...


8. Trampki (Trainers)

To szkolne must have. Już pierwszego dnia na apelu szkolnym możemy usłyszeć dyrektora, który rok w rok jak mantrę powtarza "na salę gimnastyczną możecie wchodzić tylko w obuwiu z gumową podeszwą".
Czym dla nas są trampki? Rodzajem sportowego, sznurowanego obuwia tekstylnego.
Najwygodniejsze są te poniżej kostki. Im kolorowsze - tym lepsze. Ważne jednak,
żeby były wygodne i łatwe do wyczyszczenia.


9. Strój na wf (Clothing for PE)

To jedna z oczywistych rzeczy szkolnego must have - wf'owy komplet - bez niego nie możemy nawet myśleć o ćwiczeniach na sali gimnastycznej. Od najmłodszych lat uczy się dzieci, że najodpowiedniejszą wersją tego stroju jest biały podkoszulek i krótkie granatowe spodnie. Wiadomo jednak, że zbiegiem lat wszystko się zmienia. Ubieramy to w czym nam wygodnie - niekiedy nawet długie spodnie typu alladynki.
Ten podpunkt nie dotyczy osób ze zwolnieniem lekarskim, których w ostatnich latach
masowo przybywa w szkołach ponadgimnazjalnych...


10. Pojemnik na śniadanie (Lunch box)

Drugie śniadanie to dla wielu uczniów domowy obiad. Dlatego warto zadbać o jego magiczną oprawę. Wiadomo, że papier śniadaniowy czy folia aluminiowa są praktyczne, ale nie estetyczne. Wystarczy nam malutki wygodny na kanapki, owoce czy inne przekąski pojemnik. Najlepiej zamykany na na zatrzask, dzięki czemu nie otworzy się w torbie czy tornistrze. Ciekawy kształt w połączeniu z funkcjonalnością sprawią, że drugie śniadanie będzie zawsze apetyczne!



I ostatnia rzecz, której nie możemy zaliczyć do przyborów szkolnych, ale zapewne ma ją około 97% uczniów...
najczęściej jest jednak na liście zakazanych...

11. Telefon (Mobile phone)

Nauczyciele mogą mówić co chcą - my wiemy swoje. Nie ma mowy by przeżyć w szkole bez telefonu.
Jest naszym centrum dowodzenie : służy jako kalkulator, linijka, robimy nim zdjęcia rzeczy które mamy przerysować w domu, słuchamy muzyki itd... To dzięki niemu jesteśmy
w stanie wytrzymać w szkole nawet najdłuższe dni...
O tym co powinno znaleźć się w telefonie (potrzebne aplikacje do szkoły) napiszę w kolejnych postach.


Czy i Wy zaopatrzyliście się w każdy z tych przyborów?
Czy o czymś zapomniałam ? Czekam na Wasze komentarze !

116 komentarzy:

  1. oh jakie to piekne czasy byly, chodzic do szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze, gdy chodziłam do liceum to miałam tylko torebkę, długopis, zeszyty i książki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te piórniki (wszystkie!) są po prostu cudne :) Najbardziej podoba mi się ten w kształcie kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach teraz to jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najgorsze, że to wszystko sporo kosztuje :D

    aa właśnie, miałam napisać, że jak są ikonki Twittera, Tumblera, Facebooka po lewej, to gdy klikam na twittera otwiera mi się facebook ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie to były piękne czasy chodzić do szkoły:D chociaż zdecydowanie studia to jeszcze piękniejszy czas :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Trampki zawsze i wszędzie <3
    Super inspiracje wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za moich szkolnych czasów nie było tak kolorowo :), teraz sama nie wiedziałabym co brać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie opisana lista:-) chociaż z ostatnim punktem to troche przesadziłaś:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3
    Fajny post :)
    dziękuję za komentarz i obserwację :)
    Zostaję tu taj na dużej

    OdpowiedzUsuń
  11. plecak żółw mnie powalił na plecy :D
    ahh faknnie było ... za rok czeka mnnie coś podobnego.. latorośl idzzie do szkoły ...

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, plecak to podstawa, sama się zaopatrzyłam! p.s bardzo mi mił :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje bardzo :**
    ja również obserwuje, cudny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też na żywo jeszcze nie miałam okazji :( ale wiem, że dużo osób kupuje i sobie chwali :)
    Kochana, jak to robisz, że Twój podpis przekierowuje na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam, jak wychowawczyni zarekwirowała mi telefon na tydzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog, sluczna prowadzaca, piekne zdiecia i wpisy . ;* +obserwuje i zapraszam do mnie; *

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne przybory szkolne i inne gadżety :) Aż się japka cieszy jak się te cudeńka widzi :) My już też skończyłyśmy dawno szkołę tą średnią, ale co jakiś czas zapisujemy się na kursy i do szkół zaocznych :) Także teraz od września znów zaczynamy naukę a co!! :))

    Dzięki za odwiedzinki, cudowny blog dodajemy CIę do obserwowanych :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz najbardziej wypasionego bloga na jakiego mogłam wejść. Niesamowita grafika, wygląda jak profesjonalna strona. Sama go tak urządziłaś??
    Jestem niestety dzieckiem papierniczego więc jak widze te wszystkie cudenka to stwierdziłam, że musze mięc więc jutro wybieram sie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie wyobrażam powrót do szkoły bez tych rzeczy.
    Ps: Bardzo podoba mi się twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej listy bakuje mi tylko pojemnika na jedzenia :)

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Racja, bez telefonów nie dałoby rady :P
    Ja chyba zaopatrzyłam się we wszystko ;)
    Fajny post ;3 obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez mam pare szkolnych braków, przydałoby sie wybrac na zakupy :)
    +obserwuje !!
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post :)
    obserwuje licze na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za miłe słowa :) U Ciebie również bardzo przyjemnie i nie zawaham się zostać na dłużej :) Pozdrawiam :*

    Ps: U mnie wielka akcja pierwszego konkursu na blogu więcej informacji na blogu zapraszam ---> http://monmondeefou.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No załapały się hihi :D
    nie wiem jak :( byłabym wdzięczna za szablon :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj rewelacja! Świetne inspiracje!
    Back to school ciągle w modzie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post:) Wszystkie must have pięknie przedstawione :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny post i taki inny blog:D
    świetnie tu jest:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny :) Bardzo pomysłowy blog. Będę obserwować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze mam problem ze znalezieniem idealnego plecaka.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz jest duży wybór fajnych rzeczy do szkoły. Dziękuję za obserwowanie bloga i odwdzięczam się tym samym.


    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Teraz to raczej tylko długopis, parę zeszytów i jakaś torba,hehe ;D
    Już nikomu nie chcę się kupować wszystkiego. Ja pamiętam zawsze z mamą chodziłam do sklepów po całe zaopatrzenie. Ale to już dawno było.. brak mi tamtych czasów .;d

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie na studiach niektórzy przychodzą z długopisem i kartką w ręku :D:D:D

    Obserwuję:)
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie noszę ze sobą telefonu do szkoły i nie mam pudełka śniadaniowego, ale z resztą całkowicie się zgadzam, świetny post :)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy post ;) ja to mam śniadaniówke z witch-a! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne są te długopisy na zdjęciu, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  37. A todas las mamas, nos viene genial un blog con ideas para la vuelta al cole.
    Un saludo desde BAYAMESA BLOG
    http://stylelovely.com/bayamesa/2013/09/verde-verde

    OdpowiedzUsuń
  38. Great tips!!!
    I'm following you back darling... keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dopiero od października na studia :D Także lajkcik jak na razie :D
    Bardzo ciekawy blog :) Będę zaglądać częściej + bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu :) I oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny post w stylu back to school! Jeszcze tylko jakiś outfit w tym stylu zrób! Już wiem czego brakuje i co powinnam wsiąść ze sobą do szkoły - klasa! Czekam na aplikacje szkolne...;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Plecak sowa wygrywa! Cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. great post, love that union jack backpack! thanks for visiting my blog, following you :)

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing picks! Love the back packs!





    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://m.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się spodobał zeszyt taki jak LEGO :D
    obserwuję i dziękuję za miły komentarz <3
    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. o tak na pewno to co tutaj pokazałaś zalicza się do rzeczy, które są niezbędne do szkoły! Must have do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja oczywiście też obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. czasy szkolne... kiedy to było ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. thank you so much! Followed you back!
    Keep in touch
    xoxo
    Cecilia

    OdpowiedzUsuń
  49. Zeszyt z klockami lego! ;D Najlepszy na świecie! ;D
    Ze też za moich czasów nie było takich rzeczy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Trampki powinny być punktem stałym wszystkiego. nie tylko wyprawki do szkoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice Post ,great Work!
    i follow back :)

    kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Cale szczescie ja tez juz nie bawie sie w szkole, czas na prace ktorej znalezc nie moge :( tez zostaje u Ciebie na dluzej :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Cale szczescie ja tez juz nie bawie sie w szkole, czas na prace ktorej znalezc nie moge :( tez zostaje u Ciebie na dluzej :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Very very nice post! Great selection :)))

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    x Maria / Retro Street Station

    OdpowiedzUsuń
  55. Hey dear, thx for your comment! Sure, we can follow each other. I already followed you on GFC - now waiting for you! <3

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post, very informal. :)

    Would you like to follow each other? Follow me if you want and I'll follow back. :)
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Great post! Would you like to follow each other? Follow me if you want and I'll follow back. :)



    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  58. ehh kiedy to było ;) wieki temu. Przypomina mi to tylko jak jestem stara ;p hehe pozdrawiam ;)

    http://fashion-crown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Thank you so much for the sweet comment on my blog! I followed you back!

    allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko z tego już mam. ^^

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście?
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  61. Jak dla mnie rewelacyjny pomysł z takim postem back to school. Ja zawsze miałam problem z tym co jest potrzebne do szkoły. Taka lista must have back to school to genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  62. Great post! Thank you for stopping by and following me! I'm following you back!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  63. all those colored pencils, i wish i would still need them for school haha! those were always so much fun :)

    thank you for stopping by on my blog, and leaving a comment, and following! followed you back :)

    keep in touch!

    Petush

    OdpowiedzUsuń
  64. Thank you soo much dear :)

    Followed ya back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  65. Ależ teraz dzieci mają wybór, pamiętam jaka to była chęć pójścia do szkoły z nową torbą i piórnikiem ;-)))

    Świetny blog, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Też mam szkołę za sobą, ale niektóre z tych rzeczy są naprawdę świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Przyznam, że w szkole średniej i w gimnazjum rezygnowałam już z większości tych rzeczy jak piórnik, klej, nożyczki, taśma, cienkopisy i pudełko na śniadanie. Przynajmniej ja tak robiłam, bo kiedy człowiek włożył do plecaka czy torby strój na wf, nie było miejsca na te rzeczy, zatem chowało się tylko ołówek, długopis, jakiś jeden kolorowy cienkopis, gumkę do ścierania, cyrkiel do kieszonki w torbie albo do małej saszetki. Linijkę, ekierkę i kątomierz wkładałam w podręcznik do matematyki. Choć ja często miałam też przy sobie nożyczki, ale też gdzieś luzem zapakowane do kieszonki z przyborami. Nic poza tym, bo plecaki i torby szkolne według nie są przygotowane na to, aby to wszystko na raz transportować. ;)
    ________________
    Dziękuję za tyle miłych słów. Obserwuję Cię, bo widzę, że masz wspaniały pomysł na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  68. Thanks for your comment. I would love to follow each other! I follow you now via GFC, Facebook. Please do the same in return <3

    We keep in touch.
    Love
    Minnja

    Minnja Blog
    Minnja Facebook

    OdpowiedzUsuń
  69. Hi honey, I'm following you now. Hope you'll do the same <3


    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  70. Nice blog, i followed you!

    http://vysniubomba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. I LOVE YOUR BLOG AND YOUR STYLE, AWESOME !
    FOLLOW ME *
    KISSES, ALIS

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam każda z tych rzeczy ;3 Zawsze się przydają :> Ale śliczne te plecaki dodałaś, a ten obrazek z telefonami hahaha XD

    http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. fajny post, dzięki za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  74. Posiadam wszystko z tej listy. ;D Co do trampek są na zdjęciu takie czerwone z bodajże ćwiekami po bokach - mam takie czarne. XD Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  75. jakie śmieszne przybory *.*

    OdpowiedzUsuń
  76. TELEFON NAJWAZNIEJSZY! XD ja do szkoly nosze tylko jeden dlugopis, zadnych piornikow itd itd ani pudelek na sniadanie ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. thanks for visiting my blog <3
    I'm following you, follow back? (:
    xoxo, ana
    youlosttime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Thank you for following, I follow you back :)

    http://voyagevoyagelamonde.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  79. trampyyyy aa super ! pozdr i zapraszam do mnie na nową notkę :)
    dodałam do obserwowanych zapraszam do swojego grona jeśli blog się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  80. Aj uwielbiam te szkolne zakupowe szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Great post hun, these are a wonderfully cute list of essentials. Thanks for lending me your opinion on my last post. Happy End of the Week!

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacyjny post! Dostarcza wielu inspiracji! Powrót do szkoły bywa trudny, ale z Twoją szkolną listą zakupów MUST HAVE, będzie o wiele prościej! Masz rewelacyjne pomysły na posty - UNIKALNE!

    OdpowiedzUsuń
  83. Ale super post! Genialne zdjęcia i ciekawe opisy każdego z niezbędników! Super prowadzisz bloga! Twoje Must Have to moje must have! Back to school - nieprzyjemny temat dla uczniów, ale przyjemny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. super post, świetny pomysł, bardzo miło czyta się tego bloga ! :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Aw some of these stuffs are so nice !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  86. fajny post ;) sliczny en piornik z barcy ;d
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Converse :**

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy? Dziękuje za komplementy :***

    OdpowiedzUsuń
  88. I loved this post (: amazing blog!

    OdpowiedzUsuń
  89. Gracias por tu encantadora y vista y por permitirme conocer tu espacio!
    Ya estoy siguiéndote también, te dejo un fuerte abrazo desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    (¸¸.♥➷♥•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´(¸. ¸.•´¸.•*¨) ¸.♥➷•*¨)BUEN FIN DE SEMANA!!!!

    PD: también te sigo por Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  90. Ale fajne zeszyt z lego ;)

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne te niektóre tenisówki :) (panterka)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Amazing post and great tips for back to school! Those are really cute backpacks and notebooks :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. all these things are very useful♥ love the comfy sneakers!:) cute blog! I followed you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajne :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Aww welcome back to work T.T

    Thanks for your comment!! You're so cute <3
    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

     - Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh and of course we can follow each other!

      Let me know if you do and i will follow you right back!

      And what about other social media? ;)

      Thanks for your comment!! You're so cute <3
      Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

       - Hannah's Heels

      Usuń
  97. Amazing blog! I'm following you back xx

    OdpowiedzUsuń
  98. Thanks for stopping by my place. I am in love with yours. So many categories and helpful information. Let's keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  99. Great back to school ideas!
    I love buying stationery supplies! <3

    Have a great week! Following you! Thanks for your comment on my blog.
    http://www.achicklitdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń