wtorek, 3 września 2013

Liebster Blog Awards & Outfits - 100 obserwatorów

40

Witajcie kochani!
Dzisiaj dość nietypowy post, ale pora się pochwalić
- niedawno otrzymałam dwie nominacje do Liebster Blog Award & Outfit
.




Pierwsza nominacja pochodziła z bloga gosiamysz.blogspot.com
- niestety w tym okresie miałam dużo na głowie i nie odpowiedziałam na nią za co serdecznie przepraszam.
Druga nominacja pochodzi od uroczej aschaaa.blogspot.com.

Niektórzy pewnie nie wiedzą co to za nominacja więc w kilku słowach :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera
w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Za obie nominacje chciałabym dziewczyną bardzo serdecznie podziękować
- jest mi ogromnie miło,dziękuję za wyrazy uznania!

Postanowiłam odpowiedzieć na pytania zadane mi przez aschaa. Oto one :

1. Ulubiony polski blog modowy
Szczerze mówiąc nie ma takiego - nie śledzę żadnego bloga na stałe.
Uważam, że każdy z nas jest ciekawy i zasługuje na taką samą uwagę.

2. Co sadzisz o komentarzach w stylu: "obserwacja za obserwacje"
Jak do tej pory nie miałam okazji się z nimi spotkać na moim blogu (dzięki Bogu).
Są po prostu...bezpośrednie? ;) Ale nie popieram takiej formy "reklamy"...

3. Uczysz się pracujesz? szkola - kierunek? praca - brandza?
Aktualnie pracuję. Branża dość nie sprecyzowana (według potrzeb rynku),
ale powiedzmy nastawienie na produkcję.

4. Gdzie robisz najczesciej zakupy?
Hmm... Ciężko powiedzieć - to trochę jak z ulubionym blogiem..
Każdemu sklepowi daję szansę, choć ostatnio zostaję "na dłużej" w C&A oraz New Yorker.

5. Co sadzisz o noszeniu podróbek?
Każdy z nas ma prawo nosić to co chce - przecież nie każdego stać na oryginalne ubrania.
Nie mam nic przeciwko noszeniu podróbek, ale nie toleruję ostentacyjnego
chwalenia się nimi jakoby były oryginałami.

6. Ile miesięcznie wydajesz na ubrania i dodatki?
Wszystko zależy od zachcianek, zarobków, a przede wszystkim czy w ogóle coś wpadnie mi oko.
Średnia roczna to pewnie około 250 złotych.

7. Gdzie bylas w tym roku na urlopie/wakacjach?
Trudno sprecyzować - podróżuję dość dużo, bo jestem muzykiem.
Ale na "konkretnie" zaplanowanych wakacjach w tym roku nie byłam.

8. Jakim aparatem robisz zdjecia?
Kalkulatorem..;) a tak naprawdę to korzystam z dwóch :
najczęściej Kodak EasyShare M853 oraz Canon PowerShot A580.

9. Plany na przyszlosc?
Dość dużo - przede wszystkim wolność finansowa oraz szczęśliwa (zdrowa) rodzinka.

10. Co bylo bodźcem do zalozenia bloga?
Namowa znajomych oraz chęć poznania nowych, ciekawych ludzi.

11. Ile masz par butów :D?
Szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale przypuszczam że około 37
(wliczając nawet japonki :D ).
Moje pytania dla nominowanych do Liebster Blog Award :

1. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojej garderoby ?
2. W życiu dążysz do ... ?
3. Za co oddałabyś duszę szatanowi ?
4. Co jest Twoim największym marzeniem ?
5. Dlaczego stworzyłaś swój blog ?
6. Gdybyś mogła nauczyć się grać na jakimś instrumencie dętym co by to było ?
7. Dostałaś złotą rybkę - o co ją poprosisz ?
8. Jaki był najważniejszy moment Twojego życia ?
9. Czy masz jakąś część garderoby, która powoduje że czujesz się kimś innym ?
(np.szpilki, skórzana kurtka...)

10. Czego nie zrobisz nigdy w życiu ?
11. Co jest Twoim celem życiowym ?


Lista nominowanych przeze mnie blogów :

1. thezuuzaa.blogspot.com
2. magia-testowania.blogspot.com
3. loveandvanillascent.blogspot.com
4. myombrelife.blogspot.com
5. towlasnieon.blogspot.com
6. agnes-malinowska.blogspot.com
7. psychodelax3.blogspot.com
8. teriikolorowyswiat.blogspot.com
9. klaudyynka.blogspot.com
10. young-never-die.blogspot.com
11. kasiiablog.blogspot.com



Ponadto chciałam podziękować wszystkim moim obserwatorom - jest Was już 100!
Bardzo się cieszę że przyłączacie się do mnie, bo to oznacza że warto dalej się produkować.
Mam nadzieję, że każdy nowy post jest coraz lepszy, a wy chętnie do mnie powracacie.


Liczę na Wasze komentarze i oby takich okrągłych rocznic było więcej!
Jeszcze raz wielkie dzięki!



40 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i 100 obserwatorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam nic przeciwko podróbkom. I równie bardzo drażni mnie niepotrzebne eksponowanie nazw marek - obojętnie, czy podrobionych, czy oryginalnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji i tylu obserwatorów;)
    Bardzo Ci dziękuję za nominację,ale już robiłam taki post i miałam kilka innych nominacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci kochana, jest mi niezmiernie miło, zaraz odpowiem na pytania :) nie wiedziałam, że jesteś również ze Śląska, skąd konkretnie, jeśli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze wzielas czas i odpowiedzialas na nominacje :D:D:D:D

    nigdzie wczesniejnie wyczytalam ze jestes muzykiem! super sprawa! powiedz nam cos wiecej kiedys o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszej setki i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo gratuluję wyniku i dziękuję za nominację,ale niestety mam trzy egzaminy na głowie w tym tygodniu i nie będe mogła przysiąść do tego :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dziękuje za uznanie i nominację, jest mi bardzo miło że ktoś docenił mój blog.
    To dodaje skrzydeł, do dalszego pisania:)
    do kiedy mam czas by się z tym wyrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna wiadomość! Serdecznie gratuluję - należało Ci się!
    Trzymam kciuki za dalsze sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ode mnie należy Ci się kolejna nominacja - the best blog about fashion! Uwielbiam takich ludzi z pasją jak Ty - temu Cię obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje ode mnie!
    Sama bym Cię nominowała do takiej nagrody - super blog, ekstra outfity, pomysł na siebie. Wszystko czego potrzeba.

    Gratuluję - w pełni zasłużone sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Liebster Blog Awards & Outfits to bardzo poważna nagroda.
    Super że i Tobie dostałą się nominacja.
    Gratuluję tylu sukcesów, oby do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze w drodze do osiągnięcia sukcesu są takie małe kroczki jak ten! Gratuluję z całego serca!

    Twoje odpowiedzi świadczą o wysokiej klasie jaką posiadasz.
    Musisz być świetną osobą.
    Mam nadzieję że kiedyś Cię poznam bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Największą nagrodą dla każdego blogera jest rosnąca liczba widzów i komentarzy.
    Gratuluję sukcesów - w pełni na nie zasługujesz.
    Więcej rocznic życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiednia nagroda w odpowiednich rękach. Należało się w 100 % - ciężko pracujesz na swój sukces. Blog jest ciekawy, treści są unikalne, a zdjęcia nadają postom charakteru. Nie piszesz tylko bloga o modzie, a mimo to i tak jest ciekawie. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Najszczersze gratulacje! Takich blogów jak ten jest bardzo mało!
    Super że ktoś to docenił! Gratuluję 100 obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna nagroda przypadła w odpowiednie ręce.
    Cieszę się z Tobą, trzymam kciuki za dalsze sukcesy.
    I jak zwykle czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję z całego serca! Liebster Blog Awards & Outfits to nagroda wprost stworzona dla Twojego bloga. Zazdroszczę wytrwałości, życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna wiadomość! Szczere gratulacje. Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fico feliz que você tenha gostado!

    Parabéns pelo prêmio! ;D

    Boa quinta, Katherine!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozsądne odpowiedzi :)
    Dziękuję za komentarz u mnie , bardzo miło jak ktoś docenia wysiłek i czas włożony w pisanie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nominacji . Gratuluję 100 obserwatorów i życzę jeszcze więcej :>
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najszczersze gratulacje nominacji do liebster blog awards & outfits! Świetna wiadomość. Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna akcja ;d

    dodajemy do obserwowanych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nagroda trafiła w najodpowiedniejsze ręce!
    Serdecznie trzymam kciuki za 1000 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z całego serca gratuluję takiego wyróżnienia! Należało się!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja, podwójne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo się cieszę z Twoich sukcesów! prowadzisz rewelacyjny blog o modzie i taka nagroda jak najbardziej Ci się należy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż mogę powiedzieć więcej niż gratuluję! Dalszych sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fascynująco-rewelacyjne odpowiedzi. Bardzo się cieszę że już pierwsze sukcesy za Tobą. Trzymam kciuki za dalsze rzecz jasna!
    Na czym grasz?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, Katherine
    Gratuluję Ci wyróżnienia. Jak najbardziej uzasadnione. Przy okazji ujawniłaś trochę swoich poglądów. Podobają mi się Twoje wyznania(!).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję nominacji do Liebster Blog Award & Outfit!
    Jak najbardziej zasłużona!
    Jesteś genialna i masz niesamowite pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  34. No pewnie że gratuluję! Nagroda Ci się należała! W 100% zasłużona! Sama dałabym Ci trzy kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Po raz kolejny się powtórzę, ale cóż rzec innego - gratuluję z głębi serca! Oby jak najwięcej dalszych powodzeń! Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję! oby więcej takich sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń