piątek, 3 stycznia 2014

Nowy 2014 Rok! Pomysł na sylwestrową kreację

169


Witajcie najdrożsi,
No i w końcu mamy Nowy 2014 Rok - przed nami nowe wyzwania i możliwości!
W pierwszej kolejności chciałam więc złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia :
,
Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność
i spełnienie wszystkich marzeń, a gdy się one już
spełnią niech dorzuci garść nowych marzeń,
bo tylko one nadają życiu sens!


W związku z tym wyznaczyłam też kilka osobistych postanowień noworocznych.
Większość z nich dotyczy przede wszystkim pracy nad sobą, ale jest również kilka dotyczących bloga. Postanowiłam przede wszystkim pisać posty częściej niż dotychczas oraz udzielać się w portalach społecznościowych. Oby się udało!

Na koniec zostawiam Was z garstką zdjęć... chciałam dodać zdjęcia z zabawy sylwestrowej, ale nie było okazji do cyknięcia paru fotek, dlatego przedstawiam Wam jeden z moich wcześniejszych pomysłów na stylizację sylwestrową. Outfit bardzo prosty - czarna obcisła spódniczka, czarne bootki (ala kowbojki),
czarne bolerko z bufiastymi rękawkami oraz tunika z motywem skóry węża z ozdobną broszką.
Na górę lekkie dodatki i sylwestrowe ubranie gotowe!


Mamy Nowy 2014 Rok! - pomysł na sylwestrową stylizację ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welcome dear,

And finally we have New 2014 Year - new challenges and opportunities!
In the first place so I wanted to wish you my best wishes :
,
Let New Year will bring you joy, love , prosperity
fulfillment of all dreams , and when they are already
Throw in a handful of meet let new dreams
because only they give life meaning .


In this connection also set some personal New Year's resolutions.
Most of them relates primarily work together , but there are also some on blog . I decided first of all write posts more often than before and provide a social networks . I hope it worked !

Finally I leave you with a handful of photos ... I wanted to add photos with fun New Year's Eve , but there was no opportunity for ticking a few photos , so I present to you one of my earlier ideas for styling New Year's Eve. Outfit very simple - black tight skirt , black bootki ( ala cowboy boots)
black bolero with puffed sleeves and tunic with snake skin pattern with a decorative brooch .
Top lightweight additives and New Year clothes ready !

We have the New 2014 Year! - An idea for a New Year's styling ...











>> Fot. : Anna Mrowca <<



Mam na sobie - I'm wearing

Szara tunika z motywem węża :    Orsay     : Grey tunic with a snake motif
Czarne bufiaste bolerko :    Tally Weijl     : Black puffed bolero
Obcisła spódniczka :    New Yorker     : Tight skirt
Czarne kowbojki :    McArthur     : Black cowboy boots
Bransoletka :    Prezent     : Bracelet
Kolczyki :    DIY     : Earrings


Dziękuję za wszystkie wasze komentarze! Miłego dnia :*
Thank you for all your comments! Have a nice day: *

P.S.
Zachęcam do polubienia mojej strony na facebook'u !
I encourage you to like my page on facebook !







169 komentarzy:

  1. The blouse is beautiful!! kisses
    El blog de Sunika

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning doll!! Happy New Year xx Have a wonderful weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look..z chęcią bym tak wyszła na jakąś imprezę karnawałową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy New Year doll you look amazing in all the images.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie, gdyby nie te buty :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja:)
    Dużo się dzieje:)

    Samych pomyślności w 2014:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy Ci nie wybaczę że nie zabrałaś mnie ze sobą na imprezę sylwestrową ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so pretty, I really like your top
    I am inviting you to join my SammyDress giveaway with 2 winners
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/01/sammydress-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja świetna, a za postanowienia noworoczne - trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola linda, feliz año, te invito a leer mi nuevo poema, tu siempre tan hermosa.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :)
    i oby ten rok był jak najlepszy dla Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w Nowym roku ;-)) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Me encanta el look y las botas me parecen muy comodas y bonitas .
    Besos y feliz comienzo de año !!

    OdpowiedzUsuń
  17. I wzajemnie Kochana - możer oklepane, ale szczere życzenia wszystkiego naj :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i tak miłe słowa ;)) Śliczna sukienka! ;)) I jestem zachwycona kolczykami <3 Ja niestety nadal nie odważyłam się na przekucie u kosmetyczki^^ Za bardzo się boję, a tak wiele mnie omija przez to^^ Również obserwuję na GFC i bloglovin ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw. napisałaś, że obserwujesz, a niestety nie widzę Cię wśród mojej gromadki twarzy w gfc^^ Zerknij tam ;))

      Usuń
  19. Masz wspaniały styl!

    Będę Cię częściej odwiedzać!
    XOXO
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ! Bardzo ładna bluzka !
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarz, jest mi miło zę tak uważasz :)
    Mi też podoba się twój blog ! :D
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Katherine you look beyond beautiful!! You carry each outfit with such a grace and always look fabulous!!

    http://www.myglossyaffair.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz świetnie i w 100% cały zestaw mi się spodobał ;)
    pozdrawiam:* obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz!
    Mama nadzieję, że uda ci się utrzymać wszystkie swoje postanowienia :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Really great photos! I love your hairstyle in these pictures, perfect curly :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny zestaw, lecz ja bym ubrała inny buty

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz! jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gorgeous pictures! your outfit is lovely, the boots are great! and you have such beautiful hair x x x

    OdpowiedzUsuń
  30. Wonderful look and great top. Happy New Year. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie piszesz, ale przede wszystkim masz piękną twarz. Będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for ur comment and visit, you're pretty as well :) i now follow you on GFC. see you!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia. ;3
    Powodzenia w realizacji postanowień. ;)

    http://mieszanina-moich-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo dziękuje Ci za miły komentarz na moim blogu.
    http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh wow, love these pictures of you Katherine, very pretty!! Beautiful eyes!! Look who is talking miss model!! Thanks for the comments on the blog, you are too sweet!!

    http://sincerelymissj.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja cudna ale buty skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna stylizacja!
    + śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zróbmy wszystko, aby ten ok był jeszcze lepszy.
    ładne zdjęcia i stylizacja.

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. również obserwuje bo masz na prawde wspanialego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna sukienka *.*
    Zapraszam gorąco do mnie :)
    http://dlaczegotojesttakietrudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super sukienka ♥ dziękuję za miły komentarz, również obserwuję ☻

    OdpowiedzUsuń
  43. Happy New Year Katherine... !!

    I love the shirt you have on ... it is such a pretty style, so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog!
    Masz przepiękną fryzurę na zdjęciach, bardzo podobają mi się Twoje buty xx
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna jesteś, piękne włosy! ^^
    Dzięki za miłe słowa, ja również obserwuję. ;))

    czujesieidealnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. So beautiful! Love it!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/01/goodbye-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem zaskoczona, pozytywnie zaskoczona! formą bloga! super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. swietna stylizacja, moim zdaniem jednak nie do konca taka, jaka ja osobiscie preferowalabym na Sylwestra.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog! To ty jesteś bardzo ładna.
    Również obserwuję :)
    neicey100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Hey sweetie thanks a lor for your comment!
    Sure we can follow each other. I'm following you via GFC and Bloglovin', hope you follow back!
    Great blog!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna stylizcja no cudo po prostu! Najlepsza jest ta tunika! Pozdrawiam z bloga nikola160.blogspot.com ale postanowiłam zmienić domenę więc teraz mój blog nazywa się nassy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajny look! tunika jest super! pozdrawiam i obserwuję :*

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Beautiful outfit! ♡ Happy New Year 2014! ♡

    Thank you for your nice comment on my blog! Let's follow each other! ♡

    macabrefledgling.blogspot.cz
    ✿ Rinako ✿

    OdpowiedzUsuń
  54. Lovely post :) Following you, pls follow back. keep visiting my blog.xxx
    Enjoyed reading the Posts
    New Year Giveaway: Click here, Only giveaway enter Comment to win

    Follow Beauty Drugs
    Follow me on Facebook
    Follow me on Twitter

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks for stopping by at my blog. Followed you bloglovin + GFC.
    http://sumitrastuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za komentarz u mnie :) Genialne zdjęcia wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Thanks for your lovely comment on my blog! Of course I'll follow you on Bloglovin and GFC! Thanks so much for doing the same :)
    Have an amazing 2014!
    Dolce Kisses♥


    dolcepetite.blogspot.com
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładne zdjęcia! *o*
    Masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny outfit :) szczególnie podobają mi się buty ;D

    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję liczę na rewanż :D
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne wyglądasz! :)
    Świetny blog, od razu dodałam się do obserwatorów i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładne buty. Podoba mi się Twój styl. :)
    Obserwuję.
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gorgeous outfit!
    Love this post :)

    Kendra
    xx

    Blog: Stolen Inspiration
    Instagram: KendraAlexandra
    Facebook: StolenInspiration

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny zestaw:) Klasyczny a zarazem ekstrawagancki:) Masz piękne włosy kochana

    OdpowiedzUsuń
  65. very nice outfit...thanks for visiting and following my blog...followed you back~now keep in touch
    the girlz gallery

    OdpowiedzUsuń
  66. lovely outfit ^^ and I agree with your words... I wish you a happy new year... I'm happy to follow you back.. :D

    streamofbeautysness.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  67. Powodzenia w wypełnianiu postanowień! :)
    Jak zwykle ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Lovely pics! You are so beautiful! I am following you on GFC and Bloglovin! Follow me
    Love, Shabana
    www.bloglovin.com/blog/9807829
    http://shabanasultana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. piękna stylizacja, szczególnie sukienka ♥
    dziękuję, za miłe słowa u mnie :)
    obserwuję ;)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. BEAUTIFUL! :)
    Have you seen my recent post COAT SEASON at lovefromsimmie.com ?
    Let me know what you think doll :)

    Stay beautiful xxx

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja teraz chorowałam na luźne bluzo-sweterki (pewnie wiesz co mam na myśli, np. czarna z cekinami na rekawach ) do czarnej obcisłej mini spódniczki. Ale nie miałam kasy, więc poszłam w czarnej klasycznej mini , z złotymi ćwiekami na ramionach i wyciętymi plecami.
    Niestety koszulka z motywem skóry węża do mnie nie przemawia.
    Szczęśliwego nowego roku!

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Hey beautiful! Thanks for the sweet comment on my blog..I am your latest follower on GFC and facebook! <3 :)

    xoxo

    http://glitterarty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  73. kocham czarne spódniczki <3 w tym zestawieniu wygląda pięknie ! zapraszam do siebie :)

    anishadaa.blogspot.no
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczny strój :) Wszystkiego naj naj w Nowym 2014 Roku! :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Thank you for your lovely comment on my blog! I am now following you back on GFC and bloglovin :)
    http://babblingbrigid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. masz slicznie wloski pokrecone :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale boski blog! Z chęcią jeszcze tu zajrzę ;) I zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  78. jak zwykle wyglądasz zjawiskowo!
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny blog, czytam z przyjemnością ;)
    + dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Thank you for your comment! I`ve started following you on bloglovin and GFC! Hope you can follow me, too :) <3
    Your look is so chic and lovely!
    Keep in touch!
    You might want to join my international giveaway $100 shopping spree:
    http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/01/international-giveaway-100-for-shopping.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Boski blog! Ciekawe posty
    Super outfit
    Obserwuje !

    http://natalieandclaudia.blogspot.co.uk/ || Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeej, dziękuję za tyle miłych słów na moim blogu :* Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a włosy... Świetne! Obserwuję :)
    http://modaiurodawszystkodlaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Hi dear, of course we can follow each other. I’ve followed you on GFC and Bloglovin. Please do the same :)

    xx Monica
    Makeup And London

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz ;) ja również obserwuję.
    Fajne kolczyki ;]

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyglądasz ślicznie! ♥
    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajny outfit, ale nie było Ci za zimno w tym? Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo fajny blog. Oryginalna oprawa graficzna, ciekawie pisane posty. Podoba mi się tutaj i pewnie nie raz jeszcze wrócę :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  88. Great blog :) Welcome to Us
    Patricia & Daniel

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny look,. Botki cudne. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  90. jaka piękna <3 bardzo ładna bluzka :*

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom? obs?

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziękuję Ci bardzo za tak miły komentarz! Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to motywuje do dalszego działania! Mam teraz tylko nadzieję, że nie zawiodę! A dlaczego nie lubię gołębi? Cóż, w sumie nigdy sią nad tym nie zastanawiałam. Po prostu, gdy je widzę, to czuję wielkie obrzydzenie. Chyba za dużo i ch jest w Toruniu :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog Award za dobrze wykonaną robotę , szczegóły znajdziesz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  93. świetny outfit, kocham twoje włosy <3


    http://hopeloveandparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Belo estilo...Super elegante...Espectacular....
    Feliz Ano Novo....
    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń
  95. Jesteś piękną dziewczyną! Na pewno nie tylko ja Ci to ppwiedziałam, a i Ty sama zdajesz się być świadoma swojego wdzięku :] oby tak dalej kochana.
    zza-kurtyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Jesteś piękną dziewczyną! Na pewno nie tylko ja Ci to ppwiedziałam, a i Ty sama zdajesz się być świadoma swojego wdzięku :] oby tak dalej kochana.
    zza-kurtyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Very nice hairstyle :D
    hundred-lookbyamyaguilera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Really nice look, compliments!:)

    OdpowiedzUsuń
  99. pasionujący wygląd bloga, udane zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  100. love it z1

    thank you for visiting my blog...following you now :)

    Love, Leonita
    http://blackblueblizzard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Dzięki za obserwację, ja również to zrobiłam :)
    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. jak zawsze pieknie ! :D

    http://ankamrowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Witaj kochana.

    Chciałabym Cię prosić, abyś poklikała w link do Sheinside, który znajduje się w tym poście : http://caaarolyn.blogspot.com/2014/01/sheinside.html
    Byłabym Ci ogromnie wdzięczna, jeśli klikniesz, napisz mi w komentarzu, a ja odwdzięczę się Tobie jak tylko zechcesz.
    Mam nadzieję, że wiesz jak ważna dla nas- bllogerek, jest współpraca z jakimś sklepem internetowym.

    Pozdrawaim gorąco
    Carolyn.

    OdpowiedzUsuń
  104. cześć ;) Nie wiesz jak bardzo mnie zmotywowałaś swoim komentarzem, jestem bardo wdzięczna ;)

    Ty również masz super blog i także jesteś PIĘKNA ;)
    obserwuję i będę wpadać, więc myślę, że już niebawem pojawi się kolejny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wszystkiego dobrego w nowym roku :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  106. sure! we can follow each other done following you girl :D

    www.cheriemaeocampo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Hi Katherine, I am really happy for your nice comment which you wrote on my blog. You and your blog are beautiful ! :) I am following you back :)
    Greetings from Turkey ! :)

    Love,
    Dilara

    http://dlrkaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. You look amazing, thanks for the follow, following back on gfc and blogloving.
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  109. Jejku, jejku, ale mi nasłodziłaś :) Również śliczna z Ciebie dziewczyna.
    Stylizacja świetna, bolerko sama bym przygarnęła.
    Również obserwuję i pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Hello from Spain: you're very beautiful and elegant. Great outfit . happy New Year... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  111. Thanks for following! I've now followed u back

    OdpowiedzUsuń
  112. Beautiful outfit and Happy New Years! Hope 2014 is amazing and full of exiting moments <3
    xoxo
    Sierra Calah ♡ Berry Stylish  

    OdpowiedzUsuń
  113. Ależ Ci ślicznie w pokręconych włoskach :) Fajna kreacja!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  114. You look amazing and love your hair style so much! Thanks for your lovely comment on my blog. It made me smile :) Hope you're having a great New year and keep in touch! xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  115. Cute look. I like how the seater adds some warmth to the look.

    OdpowiedzUsuń
  116. This top of yours is gorgeous - the color is perfect! You look fabulous in black and I'm loving the snake detailing. Very chic! Your boots are a great touch too. You definitely look ready for the new year!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Hi Katherine!
    Compliments for the blog and for the great photos!
    I really like the top and the boots of this outfit! You like good!
    Good work!
    Sara
    moleskineaboutdesign.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  118. Thanks Katherine for the comment on my blog. I follow you Bloglovin and GF. Love your dress!!!

    Mª José Fernández
    www.blogimagenshopper.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Wonderfull!! Beautiful look :)
    i love your tee :)
    http://mywonderrfulworld.blogspot.it/2014/01/fashion-connection-lounge-02-mua.html

    OdpowiedzUsuń
  120. Wow, gorgeous look! I love it!


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  121. Jesteś naprawdę piękna i masz zgrabną figurę :) bardzo miło czyta się twoje notki :) dziękuję za komentarz.

    braszka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. hey dear, hope you will have an amazing year !!!
    this look is really chic and cozy !
    great way to accessorise it !
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  123. Hi Katherine!!! Thank you very much for your comment. I'm following you back :) Lovely outfit and amazing hair!!!
    Kisses from http://almuerzoconrubies.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  124. You look great! I love the booths and the top!
    Of course I would like to follow each others blogs! I'm following you now via GFC, Bloglovin and Facebook, hope you'll follow me back too!

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    https://www.facebook.com/Vision.On.Fashion

    OdpowiedzUsuń
  125. Hello thanks for your comments now follow your blog!
    What a beautiful, loved the look.
    kisses

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  126. Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  127. stunning outfit! I love your shoes <3
    thanks for following me. just followed you back ;)

    http://hellodida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. buty super:) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Genialne zdjecia, jesteś fotogeniczna :* zapraszam tu:http://oluska-oluska.blogspot.com/
    Czekam aż zaobserwujecie pierwsi :) Bo ja już nabrałam się u 3 dziewczyn obserwacja za obserwacje :|

    OdpowiedzUsuń
  130. świetny look cudowne zdjęcia<3
    moze zaobserwujemy swoje blogi:)-daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my BLOG to take a look at my ideas! I would be so happy if we support each other! I will follow right back, just let me know!
    My Blog: http://renetakanevska.blogspot.co.uk
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/7081543/?claim=jfjwc4zvgyu
    My Facebook Page: http://www.facebook.com/rkanevska

    OdpowiedzUsuń
  132. świetny post i super buty !
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. oh my god i really love your outfit xx
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Happy New Year! I love the top and the bolero jacket. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  135. Wonderfull!! i love your accessorize!
    http://www.justfashionmagazine.com/hip-hop-chic-style/

    OdpowiedzUsuń
  136. ja już obserwuję :D
    http://tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Nice outfit! You look really beautiful! Anyway, thanks for the lovely comment you left in my blog. I'm following you back. X

    www.saiadecrepom.com.br

    OdpowiedzUsuń
  138. You look super cute. Love your outfit and curls <3
    Following you now!

    OdpowiedzUsuń
  139. witam!
    WOW!! ale masz fajny kolor włosów!!
    życzę najlepszego w 2014 roku!!!
    (trochę późno, ale co tam!) :)
    pozdrawiam Cię serdecznie,
    a bloga oczywiście obserwuję!
    buźka!
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Piękne włosy, botki też czad!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/casual-camel.html

    OdpowiedzUsuń
  141. Lovely! Thanks for stopping by! Sure, following you back! Keep in touch!

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. love your blouse's pattern!

    anyway following you now, if you like my blog you can follow me back :D

    xx love

    OdpowiedzUsuń
  143. You are so pretty !! And I love you style and blog :)

    Xoxo,
    La Mouche
    http://oh-lamouche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Love it!
    Great post!
    There is a new cooperation opportunity for popular bloggers like you. You can receive $400 worth dresses, shoes and accesories. For details, read here:
    http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/03/contest-for-bloggers.html

    Also, hope you would join my http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/02/spring-giveaway.html
    It`s open worldwide!

    OdpowiedzUsuń
  145. beautiful casual all look…Such an inspiration and awesome look different from others!

    nomi ansari / cute makeup ideas / summer dresses for women

    OdpowiedzUsuń